10 Mayıs 2014 Cumartesi

kızıma

Canım Kızım,

Yarın anneler günü. Bazı annelerin ilk kez kutlayacağı, bazılarının yalnız kalacağı, bazılarının yıllardır kutlamaya alıştığı ve heyacanla beklediği belki bir kısmının sevmediği, diğer bir kısmınınsa cennetten yavrularını kucaklayacağı. Ben nedense bu sene ilk kez kutlayanlar arasında yerimi aldım kendimce.

Bir iş seyahati için gittiği Barcelona'da Lladro'larla buluştu annen. Etrafına heyecanla bakınırken porselenlerin içinde salınan bir kaç peri ve melek gülümsedi ona. Ardından yarım ay şeklinde Lladro'nun ucunda, tıpkı bir leyleğin gagasındaymışçasına sallanan bir erkek bebeği merhaba dedi. Sonra sen göz kırptın köşeden, ve seni avcuna aldı. Gözlerin kapalıydı ancak gülümsüyordun yine de. Üşümeyesin diye pikenin ucunu bir kuş tutmuş, üstünü örtüyordu. Saçların sol tarafına yatmış ve mavi bir kurdela ile tutturulmuştu. Ellerini ise kavuşturmuştun altın rengi kalbinde.

İşte o an annene cennetten seslendin ve dedin ki "anneciğim seni seviyorum".

Doğmamış kızıma mektubum...

Yeryüzündeki ve cennetteki tüm anne ve yavrularını pamuklara sardım sarmaladım...

Aşkla, özlemle,

Burçak





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihlerin de bir önemi yok aslında zamanın da…  Evvel zaman içinde kalbur saman içinde insanlar öncelikle duvarlara yazarak kendilerini anl...