11 Kasım 2014 Salı

11.11.2014 11:11

11.11.2014 11:11 hoş geldin...

Yaşamla uyumlanarak, bize ait olmayan ve enerjimizi düşüren her şeyi geride bırakarak; yeni enerji alanımıza adım atmak için muhteşem bir hediye 11:11...

Üst bedenimle bir olduğumun farkındalığının tüm hücrelerime yayılmasına izin veriyorum. Yaşam amacımı gerçekleştirmemin önündeki tüm engelleri sevgiyle geride bırakıyorum... Yaşamla bir olduğumu ve her zaman korunduğumu fısıldıyorum kendime... Beni ve enerjimi tutan kalıp davranış ve düşüncelerimden sıyrılıyorum... Bedenimi, ruhumu, duygularımı yaşamımın her anında onurlandırıyorum... Bu yeni kapının ardında beni bekleyen hediyeleri huzurla yaşamıma kabul ediyorum.

Meleklerin ve aydınlanmış üstadların, erk hayvanımın, doğanın, yaşamın rehberliğini her daim farketmeyi ve izlemeyi seçiyorum. Üzerimden çıkardığım eski enerjilerin yerini kristal rengi pırıl pırıl ışık ile dolduruyorum nefesim ve renkahenk bir gülümseme ile... Açılan yeni enerji kapısından güvenle, gülümseyerek; aşk, sevgi ve bereket niyetleriyle giriyorum.

Sevgiyle, aşkla, ışıkla büyüyor; dans ederek, şarkı söyleyerek, masallara sonsuz inanarak yaşam amacımı gerçekleştiriyorum... Koşulsuz sevgiyi hissetmenin ve koşulsuz sevgi ile sarmalanmanın huzuruyla doluyum...

ve öyle de oldu...

bir'den bir'e; bir'den bütüne yansıyan ışığa teşekkür ediyorum...

her kim ile buluştu ise bu satırlar...

"iyi ki yansıyor ışığım; iyi ki yansıyor ışığın..."

burçak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Alignment...  Uyumlanma & hizalanma anlamına geliyor... Olan olduğu gibi akarken akışında sessizce ve farkındalıkla karşılama...  İki ...