10 Mayıs 2021 Pazartesi


 gülmek bulaşıcıdır 🌱

neye bakarsan zamanla o olurmuşsun 🌱 güneşe bakarsan güneş gibi parlarmış enerjin; ay a bakarsan ay kadar parlak & berrak olmak mümkünmüş 🤍
insan çevresindeki 10 kişinin ortalaması alındığında ortaya çıkan duygu durumunu yaşamaya daha yatkınmış 🧐 yine tek bir kişinin gülümsemesi o 10 kişiyi değiştirmeye yetermiş 🥰
🌱
bugün iş & güç hallerinde durup durup düşündüm; biraz yol aldım; biraz yoldan çıktım 🤍 sonra kendi merkezimden güzel bir gülümsemeyi salıverdim gitti 🥰 tam da o an sanki evren bir oldu beni sarlamadı; tam da o anda son başa bağlandı; tam da o anda yıllarımın mirası tüf tüf çiçeği oldu dağıldı 🌱
🌱
sözün özü 🤍
bir parmağınızla karşıyı gösterirken; geride kalan 3 parmak sizi işaret eder ☺️ muhteşem doğal bir hal 🥰 işte bu doğal halleri farkedip; kondurun gülümsemeyi göz bebeklerinize 🤍 izin verin bir’den bir’e yayılsın; herkese bulaşsın ❤️

Bu kare Hich otel’den bir zaman öncesi 🤍 karlı bir gece bizi bekliyormuş köşede 🤍 ne güzel an 🌱🦋⭐️🌱

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihlerin de bir önemi yok aslında zamanın da…  Evvel zaman içinde kalbur saman içinde insanlar öncelikle duvarlara yazarak kendilerini anl...