6 Aralık 2020 Pazar

 

 @charliemackesy 

Karakalem çalışmalarının kendine ait bir huzuru var. Belki de bu huzur sadeliğinden, netliğinden ve zihnimizin boşlukları doldurma hallerinden.

canım @buketkab  çok güzel çalışır karakalemle 🎈

@charliemackesy ile yolları kesişmemiş olanlar varsa, profilinde bir at ve bir çocuğun yaşamı anlamaya dair sohbetini ziyaret edebilir 

Ben bu karelere uzun uzun bakıyorum bir süredir. #klimt in renkahenk eserlerindeki bütünlükten daha başka birşey var içinde 🍂

kendi içinde tam ve bütün bir’in, diğer bir’iyle kavuşması

🍂 o noktada an zamansız ve mekansız
🍂 o noktada yaşam tüm anlamıyla tek ve bütün

bu süreçte en çok sarılmayı özledim cümlesini duydum bir sohbette 🍂 sessiz sedasız kaldım, sımmmmsıkı sarılma hallerimi ele vermeyeyim diye 😊

#klimt #thekiss #charliemackesy #thehug 🍂 #sweetoctober 🍂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Alignment...  Uyumlanma & hizalanma anlamına geliyor... Olan olduğu gibi akarken akışında sessizce ve farkındalıkla karşılama...  İki ...