11 Aralık 2020 Cuma

 

uslu mu uslu köyün; yaramaz kızından haber var 🦋

sabah dolabımın başına geçtim, haftanın büyük gününe hazırlanıyorum. Büyük gün olmasına sebep; ofise gidilecek olunması 🤷‍♀️ senelerce tüm zamanını iş yerinde geçiren Burçak için büyük özlem olsa da tüm bunlar bitince artık yine eskiye dönmek olası değil 🦋

konuya geri döneyim...

kalabalıktan uzak dolabıma ne giysem; acaba ne giysem diye bakarken, elime bordo elbisem geçti... sonra içten içe dedim ki bunu yarın giyerim 😳 işte o an’da yine an dondu 🤷‍♀️ kendi kendime konuşmaya başladım 😀 “ne demek yarın giyerim, hangi yarın Burçak’cım ☺️ hayatın bugünden; hatta tam da bu an’dan ibaret olduğu gerçeği içinde hangi dün; hangi yarın senin seçimlerini etkilemeye cüret edebilir” tüm bunları kendime söyleyince, içime kondu mavi kelebek 🦋 bordoları çektik üzerimize 💃

yaşamı ertelememe niyetimizi de tazeledik kar kokulu ankara sabahında ❄️

bir de hani sevgiyi ifade etmek de ertelenir ya ❣️ bizim 20+ senelik arkadaş gurubunda sıklıkla “alayınızı seviyorum” deriz 😂 deneyin 🦋

#yoluözledim #salınbizi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Alignment...  Uyumlanma & hizalanma anlamına geliyor... Olan olduğu gibi akarken akışında sessizce ve farkındalıkla karşılama...  İki ...